معصومه ظهرابی با اشاره به لزوم بازاریابی برای حفظ تعاونیهای تولید گفت: تولیدات تعاونگران برای معرفی نیازمند بازاریابی بهینه است و احداث این نمایشگاه اولین دریچه حضور محصولات تعاونگران به بازار مصرف است.
وی ادامه داد: نمایشگاه برای عرصه تعاون که دارای تولیدات خرد است از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که برپایی آن ارائه دهنده تفکرات جدید فناوریهای نوین، شیوههای جدید تولید و کسب درآمد بهینه برای تعاونگران است.
این فعال عرصه تعاون با بیان این که احداث نمایشگاه برای تعاونگران اقدامات خاص خود را میخواهد، گفت: برای ایجاد نمایشگاه باید تسهیلات لازم در اختیار تعاونگران قرار گیرد.
وی اضافه کرد: فضای مناسب و تبلیغات بهینه از جمله اقدامات مورد نیاز احداث یک نمایشگاه در خور تعاونگران است.
ظهرابی خاطر نشان کرد: تعاون برای ماندگاری نیازمند حمایت است که احداث نمایشگاه و توجه به تولیدات تعاونگران جزئی از این حمایت محسوب می شود.